AkaKajsa

Direktlänk till inlägg 12 november 2015

HURRAW

Av AkaKajsa - 12 november 2015 21:12

Hej människor!
Igår blev det inget inlägg, men det är så att jag ska vara klar med en engelska historia snart, och så hade jag träning igår, så därför blev det inget inlägg igår. Any ways, jag hade tänkt att tipsa om detta Hurraw läppbalsam. Det är svinbra, verkligen. Det ska typ inte vara några farliga chemikalier och sånt, så det är great. Jag har i Green tea, och Black Cherry, men min favorit är helt klart Green tea. Här är en länk om du vill köpa http://www.lyko.se/hurraw/hurraw-lip-balm-vanilla
Adios

 
 
Ingen bild

Em

12 november 2015 21:52

åh jag har set på Therese Lindgren!! Vill ha men jag får inte bestella från internet:(

AkaKajsa

12 november 2015 21:54

Vad tråkigt, men det finns säkert i någon affär också!:)

 
Ingen bild

Mea R

12 november 2015 21:56

hurra för hurraw, kolla gärna in min blogg

 
Ingen bild

wera

18 november 2015 18:19

det är såååå bra!

AkaKajsa

18 november 2015 18:24

jag veeeet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AkaKajsa - 8 januari 2016 17:36


Hejsan peeps! Asså nu va det alldeles för länge sen jag skrev, och jag är så ledsen! Jag ska inte komma med nån jäkla ursäkt som " Det har varit så mycket i skolan", för att jag känner mig typ aldrig stressad över skolan, och dessutom har jag ju jull...

Av AkaKajsa - 29 november 2015 19:48

Hej människor! Som jag sa igår åkte jag till stan igår, och jag var där idag också, och jag köpte faktiskt några saker! Så jag hade tänkt att visa vad jag köpt, kul vaaaa? Så det första jag köpte var ett puder från Rimmel London, och det köpte jag p...

Av AkaKajsa - 28 november 2015 13:28

Hej människor! Idag ska jag och min familj åka och köpa första advents presenter..typ. Så vi ska alltså köpa presenter till varndra och ge dem imorgon, typ som en mini-julafto. Jag har i alla fall blivit nästan frisk från min förkylning, vilket är ...

Av AkaKajsa - 24 november 2015 15:35


Hej människor! Jag är ledsen att det har varit så dålig uppdatering, men jag har varit sjuk, och jag har inte varit särskilt taggad på att skriva på bloggen. Jag är fortfarande sjuk, men jag börjar bli bättre nu, så var beredd på inlägg! Adios ...

Av AkaKajsa - 18 november 2015 17:47

Hejsan människor! Hahah ännu ett inlägg, men jag hade bara tänkt att visa den här såå fina trööööja. I WOKE UP THIS WAY, det är så sant! Här köpte jag min: http://www.pullandbear.com/m/se/woman/sweatshirts/i-woke-up-like-this%27-message-sweatshirt...

••Presentation••


Hejj, jag heter Kajsa och det här är min blogg, duh.
Jag älskar fotboll, Rasmus Elm och John Guidetti in case you were wondering. Jag hatar sallad och att slå tån i tröskeln, vilket är väldigt bra att veta i fall att jag blir rik och känd.

••Fråga mig••

0 besvarade frågor

••Senaste inläggen••

••Sök i bloggen••

••Kategorier••

••Arkiv••


Ovido - Quiz & Flashcards