AkaKajsa

Alla inlägg under januari 2016

Av AkaKajsa - 8 januari 2016 17:36

Hejsan peeps! Asså nu va det alldeles för länge sen jag skrev, och jag är så ledsen! Jag ska inte komma med nån jäkla ursäkt som " Det har varit så mycket i skolan", för att jag känner mig typ aldrig stressad över skolan, och dessutom har jag ju jullov! Dock är jullovet slut snart, jag börjar den elfte! Anyways, vad har hänt mer då i mitt liv? First of all, var det ju julafton för 3 veckor sen kanske? Haha jag är inte säker. Jag fick väldigt fina julklappar som jag är så tacksam för! Bland annat fick jag en egen kamera! Jag har den inte har, men jag tror det är en Sony Cyber-shot, eller något sånt. Den är supercool, med både "vändbar" display, alltså så att man kan ta selfies, och så har den en grym zoom. Jag tror att bilden nedan är på min kameras "modell", men jag är inte säker haha.  

Bye peeps! 

Tidigare månad - Senare månad

••Presentation••


Hejj, jag heter Kajsa och det här är min blogg, duh.
Jag älskar fotboll, Rasmus Elm och John Guidetti in case you were wondering. Jag hatar sallad och att slå tån i tröskeln, vilket är väldigt bra att veta i fall att jag blir rik och känd.

••Fråga mig••

0 besvarade frågor

••Senaste inläggen••

••Sök i bloggen••

••Kategorier••

••Arkiv••


Ovido - Quiz & Flashcards